Valencia CF16 mayo 2023

COMUNICAT OFICIAL | JAVI GUERRA

www.valenciacf.com

El Valencia CF ha arribat a un acord per a la renovació de Javi Guerra fins al 30 de juny de 2027.

El jove migcampista (Gilet, 13/05/03) ha començat a consolidar-se aquesta temporada en el primer equip amb bones actuacions i un protagonisme creixent que dona continuïtat al seu bon rendiment en el VCF Mestalla i al debut en partit oficial amb el primer equip, que va tindre lloc al gener de 2022 en l'eliminatòria de huitens de final de la Copa del Rei enfront del CD Atlètic Balears.

zijtEuNWsuhR2xpdOk4SqVlCSResi6rIWMnwgm3sfIfaI5i9T7imU4jCQKX7HWsg.jpeg

Als ordes de Rubén Baraja, Javi Guerra ha participat en sis partits fins hui, sent titular en dos dels últims tres partits i protagonitzant, a més, el gol que va donar al Valencia CF la important victòria enfront del Real Valladolid en el temps afegit del partit de la Jornada 31.

Incorporat a l'Acadèmia VCF procedent del Villarreal CF en 2019, el migcampista és un dels jugadors joves que aquesta temporada han fet un pas avant des del VCF Mestalla i el seu bon rendiment ja està confirmant el seu gran potencial a present i futur.

vXL87AnwzGY4pYHsicKBUFKBsrtaRYFp0SmwTOx1M8Kg2riRswwKW6o601d57trZ.jpeg

Copyright 2013-2024 Valencia Club de Futbol. Es permet l'ús del contingut editorial de l'article sempre que es faça referència a la seua font, a més de contindre el següent enllaç: www.valenciacf.com. Fotografies de Lázaro de la Peña, no es permet la seua reutilització.